the sunlight hurts my eyes

Vet att jag har en vääldigt dåligt uppdatering här men har inte haft någon tid/ork/lust att skriva nå, men får snabb skriva ett litet inlägg nu, var i alla fall och såg hockey hos olle igår med en massa folk, dom förlorade ju dock men var ändå kul, for sen till till stan och åkte bil runt i stan till ungefär halv 3 innan man äntligen fick fara hem och sova =) Fick även sova i mitt eget rum inatt för första gången nu när mitt rum är klart! =D
Ikväll blir det nog bara att ta en lugn hemmakväll, kanske fara till stan en sväng och skjutsa några till krogen osv, för imorrn ska man upp tidigt för att jobba sen direkt efter så går bilen mot Malå, kommer stanna där til på Måndag och bara åka bräda och ha de skönt =) sen får vi se vad som händer resten av lovet =) hoppas ni får ett bra lov nu ska jag ut på en promenad i de fina vädret! =D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0