Battle scars

Har haft väldigt lite jobb på senaste tiden så har inte haft så mycket att göra, men har fått igen lite sömn iaf =)
Men helgen har då varit rätt så bra, i fredags var jag bara hemma för skulle upp och jobba på lördag, sen på lördag kväll var jag ute med felle, sandra, emma och beckis, for till sjöbotten och hälsa på några, sen tillbaka till stan, vart en tidig kväll för mig, var hemma vid halv 3-3 ungefär med tanke på att man brukar vara ute mycke längre, på söndag vaknade jag mer bakis än någonsin.. Fick släpa mig till stan vid halv 4 för att vi skulle äta på tatung med mormor och fira henne =) sen vid 5 så kom olov hem från gällivare så följde med han till bureå och spenderade kvällen där =)
Idag så var jag in till stan för att fara och lämna lite CV:n och söka sommarjobb, var upp på solbacken till Rusta och barnens hus, sen ut till coop, eftersom jag bara hade 3 CV:n med mig så blev det inte så mycket men bättre än inget =)
 
Lägger in en bild från halloween =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0