That's when you need me

Har varit en toppen vecka, nyårs blev hur bra som helst, fick även min 12slags puss:] så fick börja året på ett bra sätt =) Klev inte upp ur sängen förrän vid halv 4 då man fick hämtning av Frida, så for vi hem till mig, hon råkade även köra på ett rådjur så vi vart lite chockade men det sprang då iväg i alla fall men vi fick inte en bra start på året så ;) stannade på coop och köpte lite onyttigheter sen hem till mig, såg lite filmer och hade det mysigt, var faktiskt lite läskigt att sova själv (A) 
Har även hunnit vara på stan med Lina i torsdags, sen i fredags så hade vi en lugn filmkväll, såg på en film som hette ''like crazy'' den är inte att rekommendera, den var inte bra, man fattade inte mycket vad den handlade om. Sen idag vart det tidig uppstigning för att fara å jobba, for hem å sov en liten stund sen fara ner till stan för att strosa runt med Lina och Sandra, vi for även till Ainas för att ta en fika, tyvärr så far Lina tillbaka till sthlm på måndag så man försökte spendera så mycket tid som man kunde med henne då hon var här. 
Ikväll har jag dock inte gjort nånting överhuvudtaget, men de ha varit rätt så skönt ändå, så nu säger jag nog godnatt =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0