I don't belong here

Ganska sålig uppdatering här men. Nu när man är arbetslös så händer det inte så mycket förutom att man typ sover och tränar (A) Men i helgen så var vi då ute på Olles, var först förfest hemma hos felle sen kom frida å hämta oss sen åkte vi runt en stund, efter krogen så for jag hem till Olov, vaknade ganska sent på lördag, väntade på att felle skulle komma å hämta mig, sa hejdå till Olov för han for till Gällivare igår för att jobba i 5 månader.. kommer sakna han grymt mycke!.. Men i alla fall så for vi till stan åkte runt och träffa lite folk, skjutsade runt lite, sen vart jag äntligen avsläppt hemma vid halv 3. Steg upp vid halv 11 för att fara och spela match mot Gimonäs som vi tyvärr förlorade med 6-7.. de var e sur förlust, for hem och spenderade kvällen hemma och tog igen lite sömn =)
 
Haha tycker att det var en grymt snygg bild på mig å felle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0