You are to kind, learn how to say no

Helgen har varit ganska hektisk, fredag så var jag med Felle, Sandra, Frida och myy, for och bowla med alla förutom myy, slutade med en vinst för min del! ;) for sen tillbaka till myy där det var mycket skratt och väldigt fina samtalsämnen ;) for sen ut och åkte bil med felle, for sen hem vid halv 3, upp på lördag fara på match mot hammarängen som dock blev förlust, men det blev lite av en tjoller match för vår del, var lite kul ändå ;) snabbade mig att göra mig klar for sen på tatung med Sandra, Myy och Felle eftersom Sandra fyllde 19, for sen till vitberget där vi hade hyrt en stuga för en överraskningsfest för henne, vart ändå lyckad ändå. Var däremot inte roligt att städa dagen efter, var tvungen att fara därifrån kl 12 för att hinna fara till 2:a matchen mot holmsund som vart en jämn match men slutade 5-6 till dom, menmen. For sen hem och bara tog en lugn kväll. Hade inget jobb idag så for och lämnade lite papper för att få min lön på rätt konto, ikväll är det match mot Kaif som gäller, bara DJ-match men ändå =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0