I will always be myself, nothing or no one can change that

Herregud vilken dålig uppdatering det har varit här.. Men har faktiskt inte hänt så mycket (A)
Ihelgen så var det sista helgen innan min syster for till Liverpool så hela fredagen spenderade jag med henne, sen blev det tidig uppstingning och jobba, sen for vi till bygdsiljum och åkte hela dan, for sen till mormor och åt middag, var helt mör i hela kroppen efter de (A) For sen och träffade Lina en liten snabbis medan hon var i Skellefteå, sen for vi hem och satte oss framför Melodifestivalen som däremot var jättedålig, vi bytte efter ett tag (A) Sen söndag så var det någorlunda tidig uppstigning då vi skulle iväg till Övik med laget, som vi spelade 4-4 mot, vi låg under med 0-4 efter 2 perioder men kämpade oss tillbaka ;) Sen då man kom hem blev de att lägga sig å sova. 
Idag vart jag väckt av mamma och Emelie vid 8 sa hejdå till henne, då blir hon borta i upp till 4 månader ;) 
Försöker även vila upp mig inför damjun matchen ikväll, har sån träningsvärk att jag vet inte vad (A) men ska stå i mål den här gången så det borde väl hålla i sig (A) Sen efter matchen blir det att ta bilen till en efterlängtad Olov!
Imorgon ska jag vara på Brinken vid halv 2 för att lära mig dagis/fritids system så jag sen får sätta igång och jobba! kommer bli så sjukt skönt att få in lite rutiner och så där nu också! =D
 
Kommer sakna dig, men klarar mig gott och väl med en mamma ett tag nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0