I tried so many years, nobody but me knows how that felt

Nu har Julaftor passerat, fick en massa fina grejer som jag kommer få bra användning för sen så de är jag nöjd över.
På annandagen så var jag fyllechaffis åt Nina, Ladås och Frida, skjutsade även några killar som var me på kvällen som jag inte riktigt kom ihåg vad dom hette meeen, for sen hem vid halv 1 då jag släppte av dom på folkparken, orkade inte vänta tills dom skulle ut igen:] 
I fredags var man med Myy och Adam och hade lite kul, vi skulle egentligen fara ut på allstars men då var de ju såklart 20 där, på mollys vart vi för snåla för så de blev ingen utgång, fick sen hämtning av Sandra så for jag till Olov å sov, fick hämtning vid 4 av mamma sen vart de hem och en lugn lördagkväll kände välbehövt (A)
Idag kommer jag nog inte göra nå vettigt heller, nyårs imorgon och är taggad till tuusen! dock är lite grejer oplanerade så börjar få liite smått panik men de löser sig alltid (A)
 
Haha lägger ut en riktigt gammal bild på myy och john:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0