I have a dream

inte ens lönt att jag skriver att det har blivit dålig uppdatering för de vet ni redan.. 
Helgen har då varit kanon! I fredags så hade jag träning sen fick jag hämtning av olov och var med han resten av kvällen, for sen hem på lördag fick snabbklä mig sen blev det att skynda sig till Felle där dom hade börjat förfesta, fick köra Sandras bil den kvällen, fick inte fäste någonstans! Fick sen äntligen fara hem så jag var hemma vid halv 4.. vart sen uppstigning halv 12 får att snabba sig till matchen mot västerslätt som vi vann med 6-3!! men min egen insats var inge vidare.. Men vi vann i alla fall, sen blev det en lugn kväll framför tv:n =) 
Idag var man ledig så fick sova ut ett bra tag, suttit vid datorn mest hela dan, strax blir det att börja göra maten för att sen fara på träning, imorgon blir det upp för jobb i ytterligare 2 veckor! sen får vi se! =D
 
Glada tjejer efter vinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0